SDP:n verkkosivujen evästeiden tietosuojaseloste

Muokattu viimeksi: 12.12.2022

Lue SDP:n henkilötietojen käsittelystä yleisestä tietosuojaselosteestamme

Käytössä olevat evästeet ja niiden käyttötarkoitukset

Tarkat evästetiedot löytyvät tämänhetkisestä evästeluettelostamme.

Siirry evästeluetteloon

Tiettyjä tietoja kerätään useimmissa selaimissa tai automaattisesti laitteesi kautta, kuten MAC (Media Access Control) -osoite, tietokoneen tyyppi (Windows tai Mac), käyttöjärjestelmän nimi ja versio, laitteen valmistaja ja malli, kieli sekä internetselaimen tyyppi ja versio. Näiden tietojen avulla varmistamme verkkosivujemme toimivuuden.

Mieltymysevästeet

Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.

Tilastoevästeet

Tilastoevästeet auttavat sivuston omistajia ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivustojen kanssa keräämällä ja raportoimalla tietoja nimettömästi.

Analysoimme sivuston kävijäliikennettä sekä parannamme kotisivujemme suorituskykyä ja toiminnallisuuksia päivitetyllä Google Analytics 4:llä (GA4). GA4 ei kirjaa tai tallenna yksittäisiä IP-osoitteita, emmekä näin ollen käsittele GA4:n käytön yhteydessä tietosuojalainsäädännön mukaisia henkilötietoja.

Markkinointi

Sivuillamme käytetään Facebookin Pixel-evästettä, jonka avulla voimme mitata ja analysoida sivujemme kävijäliikennettä sosiaalisessa mediassa tapahtuvan markkinointimme optimoimiseksi.

Facebookin keräämät käyttäjätiedot ovat meille täysin anonyymejä, emmekä saa niiden perusteella selville sivuillamme vierailevan henkilöllisyyttä.

Lue lisää Facebook Pixelistä

Oikeusperuste ja evästeiden hallinta

Löydät muita selaimia koskevia tietoja selaimen kehittäjän verkkosivustolta.

Välttämättömien evästeiden käyttö perustuu sopimuksen mukaisen palvelun tarjoamiseen eli verkkosivujen ylläpitoon.

Tietojen siirto kolmansille

Jaamme markkinointikumppaneillemme tietoja siitä, miten sivustoamme käytetään. Kumppanimme voivat yhdistää näitä tietoja muihin verkkokäyttäytymisesi perusteella kerättyihin tietoihin luodakseen meille muun muassa hyödyllistä dataa mainonnan ja markkinoinnin toimivuudesta.

Kumppanimme käsittelevät henkilötietoja aina tietosuojakäytäntömme ja muiden antamiemme ohjeiden mukaisesti.

Evästeiden voimassaoloaika

Voit tarkistaa kunkin evästeen voimassaoloajan tämänhetkisestä evästeluettelostamme.

Siirry evästeluetteloon