SDP:n sosiaalisen median periaatteet hyvän keskustelukulttuurin ylläpitämiseksi / Code of Conduct

Tule mukaan keskustelemaan

Tervetuloa keskustelemaan SDP:n sosiaalisen median kanavissa.

Arvostamme vuoropuhelua ja kysymyksiä sosiaalisen median kanavissamme ja haluamme olla avoimia aidolle keskustelulle. Pyrimme myös vastaamaan kommentteihin ja viesteihin mahdollisuuksien mukaan. Puolueen Facebook-sivu tai Instagram- tili ei kuitenkaan ole oikea foorumi muiden osapuolten tai organisaatioiden markkinoinnille. Puolueen sosiaalisen median kanavia hallinnoivat SDP:n työntekijät.

Jokaisen pitäisi tuntea olonsa tervetulleeksi SDP:n virallisille sosiaalisen median tileille. Siksi otamme vakavasti sen, että kommenttikentässä käytävät keskustelut ovat rakentavia ja asiallisia.

Pidätämme oikeuden poistaa kommentteja seuraavilla kriteereillä:

• kommentti voidaan luokitella roskapostiksi,
  • kommentti on jätetty toistuvasti (ns. spämmäävä sisältö),
  • kommentti sisältää valheita,
  • kommentti sisältää kiusaamista, uhkailua tai henkilökohtaisen hyökkäyksen,
  • kommentti sisältää loukkaavaa kieltä,
  • kommentti sisältää linkkejä, joiden turvallisuutta emme voi taata.

Piilotamme tai poistamme kommentit, jotka rikkovat näitä ohjeistuksia. Henkilöt, jotka toistuvasti rikkovat näitä ohjeistuksia tai rohkaisevat muita tekemään niin, voidaan estää. Lisäksi voimme estää selkeitä ns. trolliprofiileja. Kaikenlainen vakava uhkailu ja häirintä raportoidaan poliisille.

Voit seurata meitä myös näissä kanavissa:

Haluamme tavoittaa niitä henkilöitä, joiden uskomme olevan kiinnostuneita politiikastamme. Siksi teemme kohdennettua mainontaa sosiaalisessa mediassa. Emme voi nähdä, ketkä henkilöt ovat klikanneet mainoksiamme emmekä näe muitakaan henkilökohtaisia ​​tietoja, jotka on linkitetty yksilöllisiin käyttäjiin.