SDP:n Elisa Gebhard: Uuden oikeistohallituksen toimet tietävät ikuista koeaikaa palkansaajille
SDP:n 1. varapuheenjohtaja Niina Malm: Suomalainen hyvinvointivaltio heikentyy oikeistohallituksen johdolla
SDP:n Marin ja Lindtman: Oikeistohallitus maksattaa laskunsa työntekijöillä
SDP:n Eemeli Peltonen: Orpon hallitusnelikon säästökuuri koettelee palkansaajia ja heikoimmassa asemassa olevia
SDP:n Joona Räsänen: Ennätyspitkissä hallitusneuvotteluissa ei uhrattu ajatuksia yhteiskunnan oikeudenmukaisuudelle ja eheydelle
SDP:n Matias Mäkynen: Nuivan nelikon hallitusohjelma on ikävä yllätys monille suomalaisille
SDP:n Eloranta: Kulttuurin alv:n nosto estää luovien alojen kasvua
SDP:n Marko Asell: Tuleva oikeistohallitus ei ota hyvinvointitavoitetta vakavasti
SDP:n Kim Berg: Orpon hallitus leikkaa 1,4 miljardia sote-palveluista ja nostaa päälle lääkkeiden hintaa
SDP:n Anna-Kristiina Mikkonen: Tulevan hallituksen on toimittava helpottaakseen Kaakkois-Suomen kurimusta