Alue- ja kuntapäivät Joensuussa

5.10.2024 - 6.10.2024
Original Sokos Hotel Kimmel (Itäranta 1), Joensuu

Osana alue- ja kuntavaaleihin valmistautumista kokoonnumme suurella joukolla Alue- ja kuntapäiville Joensuuhun lokakuun ensimmäisenä viikonloppuna. Viikonlopun koulutus on tarkoitettu kaikille jäsenille, ja erityisesti ehdokkaille ja heidän tukiryhmilleen. Päivien anti on erityisen tärkeää myös kuntien vaali- ja kampanjapäälliköille. Hyvän vaalituloksen saavuttaminen ensi keväänä on meidän kaikkien yhteisen työn tulos!

Alue- ja kuntapäivillä pohditaan yhdessä alueiden ja kuntien tulevaisuutta sekä niiden talouteen liittyviä haasteita. Päivien aikana saadaan oppia viestinnästä ja kampanjoinnista. Saapumalla Joensuuhun, saa varmasti perusvalmiudet olla ehdolla ja kampanjoida ehdokkaan tukena.

Osallistumismaksu Alue- ja kuntapäiville on 70 euroa, joka sisältää ohjelman ja ruokailut. Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Matkakulut korvataan halvimman julkisen liikenteen mukaan 25 euron omavastuun ylittävältä osalta. Monilta paikkakunnilta järjestetään yhteiskuljetus, joka maksaa edestakaisin 25 euroa.

Ilmoittautuminen tapahtumaan alkaa elokuussa. Linkki ilmoittautumiseen lisätään tälle sivulle viimeistään elokuun puolessa välissä.

Majoittuminen

Tapahtumapaikkana on Original Sokos Hotel Kimmel (Itäranta 1, Joensuu). Hotellista on varattu kiintiö huoneita tapahtumaosallistujille ja ne ovat jo varattavissa.

Varausohje

Huoneet ovat varattavissa osoitteesta www.sokoshotels.fi koodilla BSDP tai suoraan hotellin vastaanotosta puhelimitse 0201234663 tai sähköpostilla kimmel.joensuu@sokoshotels.fi.

Jokainen majoittuja vastaa itse omista majoituskuluistaan.

Lisätietoa Alue- ja kuntapäivistä antaa Lyyli Raatikainen.

Lyyli Raatikainen

Järjestösuunnittelija

Häirintäyhdyshenkilö

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Työväen Sivistysliiton kanssa.