Taru Tolvanen

team leader, BBA
Pirkanmaa
Pirkkala

Olen 40-vuotias perheenäiti, team leader ja poliitikko Pirkkalasta. Perheeseeni kuuluu mieheni ja kaksi poikaamme, 13 ja 10 vuotta.
Työskentelen pörssiyhtiön taloushallinnon parissa, pääkirjanpitotiimin esihenkilönä. Urani aikana olen tehnyt työtä usealla eri alalla ja eri tehtävissä. Uskon, että eduskuntaan tarvitaan päättäjiä jotka ymmärtävät arkea ja osaavat edistää asioita.
Aloitin politiikassa jo 21-vuotiaana, joten olen jo kokenut vaikuttaja ja olen saanut kunnian toimia useissa merkittävissä tehtävissä. Toimin tällä hetkellä Pirkkalan kunnanvaltuuston puheenjohtajana toista kautta, maakuntahallituksen jäsenenä, SDP:n puoluehallituksen jäsenenä ja Kunnallisalan kehittämissäätiön (KAKS) hallituksessa.
Minulle oikeudenmukaisuus on aina ollut tärkein ohjenuora, ja olen sitä yrittänyt noudattaa kaikissa luottamustoimissani. Silloin kun arki on meille kaikille oikeudenmukaista, on tulevaisuus myös turvattu.